מה משותף בין שיווק דיגיטלי לכשרות?

מה המשותף בין שיווק דיגיטלי לכשרות ואיך זה משפיע על תוצאות הקמפיינים שלנו?

גם אני לא אוהב שכותבים הקדמות במאמרים ומדלג ישר לפיסקה הבאה ולעיקר, לכן אכתוב ישר ולעניין. טוב, יצא שכתבתי הקדמה…. אז בכל אופן….

אם חוקי הכשרות היו חלים על שיווק (ובייחוד על שיווק דיגיטלי), אז הם היו יותר מחמירים מבד"ץ בית יוסף ושלמה מפחוד יחדיו.
פעמים רבות כשאנו מוציאים תוכן שיווקי ובמיוחד בקידום ממומן, כזה שאנחנו משלמים עליו – אנו רוצים להגיד משהו מסוים, ואז חשוב לנו להזכיר גם "את זה", ולתת דגש אפילו "על זה", ולהבליט גם את הלוגו (איך לא), ואסור כמובן לשכוח גם "את זה" ואם כבר גם "את זה"… הרי שילמנו על זה כסף, אז שידעו עלינו כמה שיותר ואם אפשר אז הכל.

אז…. לא.
כמו שבכשרות לא מערבבים בין בשר לחלב, אם יש משהו ששיווק שונא זה ערבוב נושאים.

אם אנחנו רוצים לפרסם משהו, חייב להיות מסר אחד בלבד.

תוכן ממוקד מטרה לנושא ספציפי אחד בלבד, עם הסבר פשוט (כמו לילד בן 5) של מה אנחנו רוצים שהלקוח יעשה עם המידע הזה.

למשל:
אם אני רוצה שיתקשרו אלי, אני אתן מספר טלפון אחד בלבד ולא גם את הנייד וגם את המשרד (ובטח לא 2 נייידים עם שמות של אנשים שונים).
אם המטרה היא שיבצעו רכישה, אני אדריך אותם מה לעשות בדיוק ומה יקרה הלאה – "לחצו על הכפתור כאן ומיד תעברו לדף סליקה מאובטח בו תמלאו את פרטי האשראי כדי להשלים את הרכישה".
ואם אני רוצה שישאירו פרטים בטופס, מה שנקרא "ישאירו ליד" השפה העממית – הרעיון די דומה.

למה זה חשוב?
חוץ מזה שהלקוח (בדיוק כמונו) מוצף בפרסומות ותכנים שבאים אליו מכל עבר, אין לו את הזמן והסבלנות לתת לנו את החסד הזה ב"להבין למה התכוון המשורר" ובטח שלא להתעמק בתוכן מורכב מדי.
לכן כל הסחת דעת בדמות תוכן שאולי נראה חשוב לנו (הרי מאוד חשוב לנו לספר לו שהתחלנו את העסק ב-2002 ומאז אנחנו החברה המובילה ל-X), תגרום ללקוח להתרחק מהעיקר ולבסוף ללחוץ על אותו ה-X.

אז לסיכום –
בכל פרסום מציגים מסר אחד בלבד -> קריאה לפעולה אחת. נקודה.

ו… לשאלות ופרטים נוספים אפשר להשיג אותי
או במשרד – 073-3678313
או בנייד – 054-6310700
או באתר – https://www.ab-media.co.il/

או ב….
סתם צוחק:)

אפשר לתאם איתי שיחה כאן ביומן האישי שלי –
https://calendly.com/ab-media/digital

פשוט לבחור את היום והשעה הנוחים לכם, ואני איתכם

נכתב ע"י:

AB Media - שיווק דיגיטלי לעסקים

שיתוף המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

מאמרים נוספים:

פוסטים אחרונים:

כמה עולה לך ליד? למי אכפת?!

שאלה: כמה עולה לך ליד?תשובה: מה זה משנה?! רגע! לפני שאנשי השיווק קופצים עלי עם מקלותוספקי הלידים מפנצ'רים לי את האוטו…אני רוצה הפעם לצלול קצת

קרא עוד »