הסוד הקטן מאחורי הקמפיין הכי מוצלח שלי

אז מהו הסוד הקטן מאחורי הקמפיין הכי מוצלח שלי בדיגיטל עד היום ומה למדתי ממנו בשבילי וגם בשביל הלקוחות שלי?

שימו את הלקוחות שלכם בפרונט.

לא משנה על איזה גימיק או טריק שיווקי נחשוב עליו, לא משנה איזה משפט מחץ זה יהיה או איזו הברקה מצלצלת…

אנשים קונים מאנשים.

ואם הראיתם ללקוח הפוטנציאלי המלצות מוקלטות של הלקוחות הקיימים –

שזה עבד אצלו, ואצלו ואצלה וגם אצלם…

כנראה שאתם עושים משהו נכון וכנראה זה יעבוד גם אצל הלקוח שצופה בקמפיין שלכם.

המהלך הזה בונה את התדמית שלכם ובונה את האמון של הצופים בכם.

אני משתמש בזה אצלי, אצל הלקוחות שלי וזה עובד.

תעשו את זה גם אתם.

זה עובד.

נכתב ע"י:

AB Media - שיווק דיגיטלי לעסקים

שיתוף המאמר

מאמרים נוספים:

פוסטים אחרונים:

אזהרה לגבי ChatGPT

אזהרת AI חשובה רגע לפני שאתם מעסיקים את ChatGPT במשרה מלאה על תקן כותב התכנים שלכם לאתר, שימו לב לדבר הבא: גוגל יודע לזהות טקסט

קרא עוד »

23 תובנות על שיווק דיגיטלי

לקראת 2023 ריכזתי כמה תובנות ומסקנות אישיות שלי על שיווק דיגיטלי, עסקים ואולי קצת על החיים עצמם. 1. לשווק בדיגיטל רק את מה שיודעים למכור פנים

קרא עוד »