אז מהו הסוד הקטן מאחורי הקמפיין הכי מוצלח שלי בדיגיטל עד היום ומה למדתי ממנו בשבילי וגם בשביל הלקוחות שלי?
שימו את הלקוחות שלכם בפרונט.
לא משנה על איזה גימיק או טריק שיווקי נחשוב עליו, לא משנה איזה משפט מחץ זה יהיה או איזו הברקה מצלצלת…
אנשים קונים מאנשים.
ואם הראיתם ללקוח הפוטנציאלי המלצות מוקלטות של הלקוחות הקיימים –
שזה עבד אצלו, ואצלו ואצלה וגם אצלם…
כנראה שאתם עושים משהו נכון וכנראה זה יעבוד גם אצל הלקוח שצופה בקמפיין שלכם.
המהלך הזה בונה את התדמית שלכם ובונה את האמון של הצופים בכם.
אני משתמש בזה אצלי, אצל הלקוחות שלי וזה עובד.
תעשו את זה גם אתם.
זה עובד.