לשיווק הדיגיטלי נחשפתי לראשונה ב-2008.
כשניהלתי מכללה ידועה לטכנאים, היה לנו את ה"כסא החם" של המקדם ה"תורן".
זה שמגיע כל 3 חודשים, יורד על המקדם שלפניו ומבטיח הבטחות.
וככה כל 3 חודשים…
עד שאמרתי "זהו! נמאס לי! אני לומד את התחום הזה בעצמי ויהי מה".
בזמן הפנוי שהיה לי אחרי 12 שעות עבודה כל יום, למדתי וחקרתי את התחום.
בניית אתרים, קידום בגוגל, פייסבוק בדיוק נהיה פופולרי אז, רשימות תפוצה היו עוד די בחיתולים ונראו כרעיון מגניב…
קראתי מליון ספרים על שיווק, אסטרטגיה, קופירייטינג.
לקחתי קורסים ממוקדים בנושאים הטכניים של השיווק וככה התחלתי ליישם את הידע שלי באופן מעשי במקום העבודה שלי, בנוסף ל"התעסקות" השוטפת של ניהול המכללה.
זאת היתה טבילת האש הראשונה – גם לנהל את הדיגיטל בפועל וגם להתנהל מול ספקים חיצוניים בתחום.
ב-2014, כשיצאתי לדרכי העצמאית בתחום הגיוס וההשמה,
ידעתי לנצל טוב טוב את הידע הזה.
במקום לגייס עובדים בדרך ה"מקובלת" כמו כולם, פיתחתי תהליכי גיוס שמתנהלים על (חצי) אוטומט.
מועמדים הגיעו אלי דרך קורסים והדרכות אונליין שבניתי, הם קיבלו הצעות עבודה, טיפים למעבר ראיונות ועדכונים שונים דרך מערכות מייל בהתאם לסטטוס הגיוס שלהם.
(כך גיליתי את העולם הנפלא של אוטומציות שיווק).
כיום, כבעלים של AB Media – שיווק דיגיטלי פרימיום לעסקים, אני מנהל את הדבר הכי חשוב שיש לכל עסק – השיווק שלו.
לא רק שיווק דיגיטלי, אלא ממש שיווק במלוא מובן המילה.
אחרי כמה עשרות טובות של לקוחות במגוון מאוד רחב של תחומים (החל ממכללות וקורסים אונליין דרך נותני שירות כמו יועצים, מטפלים, רופאי שיניים ועורכי דין ועד למעבדות תיקונים, מערכות מתח נמוך וחברות הייטק) שחלקם עובדים איתי ע"ב שוטף, חלקם לפי פרויקטים,
גיליתי שזה מה שאני יודע לעשות הכי טוב – ואני אוהב את מה שאני עושה.
הנה מה שיש לכמה מלקוחותי לספר
העשיה היומיומית, האתגר התמידי של לספק ללקוחות שלי את התוצאה המקסימלית (גם במחיר של להוציא אותם מאיזור הנוחות), כל אלה דורשים ממני להביא גם את היכולות שלי אל הקצה ולפרוץ גם אותו כל פעם מחדש.
הרקע שלי כמוזיקאי אחראי על החלק היצירתי, החשיבה מחוץ לקופסה ויכולת האילתור.
ה"סובייטיות" שבי אחראית על הפדנטיות.
ההכשרות שרכשתי עם השנים (אקדמיה, NLP, שיווק ועוד…) מאפשרות לי לתת ללקוחות את המעטפת השלמה מבחינה מקצועית.
הניסיון הניהולי אחראי על לשים את מטרות הלקוח תמיד בראש סדר העדיפויות.
הניסיון כעצמאי מוציא ממני את הדרייב להשיג מטרות בכל מחיר.
אז אחרי שהגעת עד לכאן והכרנו קצת…:)
אני מזמין אותך לכתוב לי ולשתף אותי באתגרים שיש לך בשיווק העסק ואולי יהיה לי איך לעזור. אפשר לתאם איתי שיחת היכרות ראשונית כאן דרך היומן האישי שלי:
https://calendly.com/ab-media/digital
אם יהיה קליק, אני בטוח שנוכל לעבוד יחד:)
ואם השיווק הדיגיטלי זה משהו שעדיין חדש לך אך הגעת למסקנה שבלעדיו העסק כבר לא יכול להתקיים, כתבתי במיוחד בשבילך את "שיווק דיגיטלי לאנשי מקצוע – הצ'קליסט המלא" שאפשר להוריד אותו כאן דרך הקישור:
https://www.ab-media.co.il/checklist/
אלכס זלינגר,
AB Media – שיווק דיגיטלי פרימיום לעסקים